Wednesday, September 09, 2009

gentlemän och fotstukande.

äntligen hemma med min tobbe. :) känns helt underbart utom att foten är lite öm. klantarsle som man är. jaja. saknar gänget ändå. idag har vi varit i götet och lallat runt på eventmässan där. helt okej dag, helt slutkörd nu och det är ett bra betyg. shoppade lite småsaker i nordstan: en hatt, en mössa, ett par leggings och ett svart linne. grymt mycket snyggt som man såg, kliade riktigt mycket i shoppingfingrarna.

insparken igår var makalöst rolig. kvällen började med lite gruppindelning och sen lite drickande. blev en lambo precis när jag hällt upp ett helt glas rött vin så det var bara att svepa. sen efter mycket dricka så bar det av ut i parken. där väntade lekar och sedan avslutades det hela med en stafett. senare på kvällen blev det sexundervisning och aerobicspass. haha. jävligt roligt var det iallafall. om aerobicspassen leddes av terrorese och innehöll de rörelserna hon visade igår skulle jag lät gå dit varje gång. så klockrent! sen att therese sa att hon spydde lite i sin mun idag förgyllde fan hela min dag. haha! allt var perfekt igår utom min nedrans fot som hamnade snett redan under första leken. fan vilken tur man ska ha då! men men, nu känns det lite bättre trots att jag misshandlat den idag och gått på eventmässan hela dagen. hoppsan!

ska försöka skriva lite på vår klasslåt nu. fick höra tvåornas igår och den rockade jävligt hårt så det känns tufft att skriva något nytt. men det ska nog bli bra till slut.

puss på robin som får stå ut med mycket skit från mig. speciellt när jag är onykter. och mikaela, han är en gentleman. jag fick sova i hans säng inatt och han tog soffan. är inte det gentlemanna-stil så säg! TACK!

ännu en gentleman är min älskade tobbe som åkte och hämtade mig i lidköping. jag älskar honom.

tack då och godnatt!

No comments: