Tuesday, September 08, 2009

excelattack och snurr.

jaha. vad var det jag sa: jag mår bättre idag. wonderful! idag är det inspark och mys som gäller. saknar mikaela här i skolan dock. migrän suger. jävligt hårt. men sånt är livet. imorgon blir det göteborg och eventdagarna. det känns spännande men vet inte riktigt vad man ska förvänta sig. men det blir säkert bra till slut. :) inget kan gå fel när man har väst på sig.

jag känner mig fortfarande lite huller om buller. men jag tror det är alla tankar som väller över en när man börjar med något helt nytt. man har ingen kontroll över situationen och det är ju inte min favorit. men alina och robin ska hjälpa mig att bli lite lugnare. haha. stressen kommer att rinna av mig till slut. det skulle vara bra med tanke på min förmåga att hantera stress. eller personlig stress som det också är... annan stress är inte lika farlig. det är när småsaker smyger på som jag inte kan kontrollera. då blir det panik!

nu ska jag göra lite excel-uppgifter.

tack och hej så länge!

No comments: