Tuesday, July 21, 2009

saknande och äckel comviq!

jahaja, nu har bror min kommit hem. woooohooo! :) härligt att se hans plyte igen. hektisk dag på jobbet om man säger så. molnigt väder = bra gruvväder! måste passa på och tacka bille för en awesome kväll igår. riktigt trevligt. en vattenpipa och popcorn så är kvällen fixad. :) idag har jag förresten skällt på jävla fucking comviq. dom hade inte ens skickat ett nytt kontantkort. JÄVLA SKIT! så nu har jag beställt nytta abonnemang med nytt nummer och allt. piss. men jag lever ändå. värre för dorothea på jobbet som bakat en jordgubbstårta och tappade hela ute på parkeringen i gruvan. men livet är fullt av tårtor och livet går vidare sa hon och lät det rinna av henne. haha! hon är ju ändå bäst. min förebild om man säger så. saknar tobias riktigt mycket. när man jobbar och står i så hinner man inte riktigt ses ordentligt. man springer om varandra. men helgen kommer att bli perfekt!

nu ska jag läsa lite och sen blir det nattinatt!

tack då!

2 comments:

Bille said...

all you need is vattenpipa & popcorn, (:

Bille said...

all you need is vattenpipa & popcorn, (: