Thursday, July 16, 2009

hårfärgning på gång!

jaha. nu sitter jag och väntar på att min hårfärg ska bli redo att sköljas ur, så snart är man redhead. yeaah. tänkte fördriva tiden med att sammanfatta min gårdag. det började hemma med att vi drack lite cider hemma på garageuppfarten. (kändes onödigt när vi har världens finaste altan, men ändå). efter det bar det av till hotellet där det blev souvlaki (stavning?) och pommes frites. helt okej faktiskt. sen efter det bev det lite bacardi breezer och lite minglande. en trubadur som också var rätt okej, inte det bästa jag hört om man säger så. sen blev det lite mer dricka och sen började det komma igång på riktigt. massor utav dans och mycket mer dricka. efter en het natt på dansgolvet kom jag hem runt halv tre. då drog jag av mig linnet och slängde in det i tvättmaskinen, hade fått bacardi breezer vattenmelon (?) över hela linnet. klockan halv sju vaknade jag igen, tog alvedon och en dusch och hängde upp kläderna som jag tidigare slängt in i tvättmaskinen. efter det sov jag en stund till och vid åtta-tiden kom tobbe som hade jobbat natt. vi sov fram till ett då jag drog mig upp ur sängen. på eftermiddagen hörde angelica av sig och vi tog en vända på stan och käkade lite tacos här hemma. nu väntar jag på att blonderingen ska ge med sig och att jag ska kunna färga det rött. wihoo! kommer att bli grymt.

nu blir det sköljning strax.

tack då!

No comments: