Thursday, July 16, 2009

en riktig fyllefyllehund. :)

idag mår man som man förtjänar. hade skitroligt igår, helkväll med mat och dricka på hotellet. amanda var med och min mamma och pappa. :) alltid trevligt. sen stötte jag på joanna som jag inte sett på hur länge som helst så vi rockade loss som fan. var hemma vid halv tre (?) då jag drog igång en tvättmaskin och bacardin gick bort från linnet. duktigt! (men man är bara så duktig när man är lite full. haha.)

idag blir det en ikea-visit för att köpa lite grejor till lägenheten. jag vill flytta! jag vill att hösten ska komma. eller iallafall tionde augusti. sen vill jag träffa åsah. och emma. träffade på ina på hotellet igår och då kom jag ihåg hur länge sen det faktiskt var som jag träffade emma. ska bli underbart att få se henne när hon kommer hem. sen kommer ju bror min tisdag nästa vecka. det kommer att bli hur roligt som helst att få catcha-up lite tid med honom. känns som han har ett och annat att berätta om sin resa. nu tänkte jag gå och väcka tobbe som jobbat natt. stackarn.

tack då!

1 comment:

emma hagström said...

värst va du partar och har roligt :) ser fram emot att komma hem och catcha up, inte alls långt kvar nu ju! kul att du träffade mammsen också, hihi! ta hand om dig så ses vi snart :)