Friday, November 20, 2009

det kliar i mina fingrar!

nu sitter jag på bussen igen. mötet tog en halvtimma så nu drar jag tillbaka till skövde. men nu har jag visat mig i lisch iallafall så nu känns det bättre. fått lite mänsklig kontakt när jag träffade sophie också. :)

lyssnar på the fray nu. gillar den sortens musik väldigt mycket. tycker jag finner en viss likhet med en del av mina låtar. ska förresten försöka spela in lite när jag kommer hem. har sammanlagt tio egen skrivna låtar så det finns ju en del att spela in. ska försöka mig på att spela in med headsetet somvanligt. vet inte om programmet fungerar bara. annars blir det lite körigt. men har för mig att det ska fungera. får se om det blir myspace sen för låtarna. om jag vågar.

musik är smörjmedel för själen. man mår så bra av att lyssna på det, ännu bättre när man själv får spela. nu vill jag hem till min gitarr!

No comments: