Thursday, February 11, 2010

praktikplats och hjärtesorg.

LYCKA! nu är praktikplatsen spikad och det känns helt underbart. läcköslott är ju en av de vackraste platserna på jorden och att jag får chansen att jobba där är ju helt otrolig. jag har aldrig sett fram emot en sommar så mycket som denna. kanske kanske när jag började jobba i gruvan också. det var en härlig känsla det med. men nu kan jag desto mer och kommer att få mer ansvar. och så kommer jag att få dela denna härliga upplevelse med både frida och elin. vilket team! sen att vi kommer att få jobba sida vid sida med catarina känns också väldigt roligt. sommar! kom till mig nu!

sen måste jag bara få nämna alina och robin. att ni öppnar era armar på det sättet ni gör är det vackraste jag varit med om. jag kan inte tacka er nog att ni finns. allt det lilla och det stora ni gör betyder mer än vad ni förstår.





det var bara du och ingen annan
som hade förmågan att röra mig
precis vid hjärtats rot

det var bara du och ingen annan
som kunde hålla mig vaken hela natten
bara genom att le

det var bara du och ingen annan
som tog sig tid att lyssna
på mina tunga andetag

det vara bara du och ingen annan
som lät mig vara den jag är
med alla misstag och fel

nu är det bara jag och ingen annan
som försöker glömma
hur underbar du var

- sluta hålla dig fast i mitt hjärta



tack då!

No comments: